cicekbahcesi_ En guzelini yaparsiniz. Keske sizin dilediginiz gibi olsa anne baba cocuk yeterli, benim kendi fikrim herkesin tarzina saygi duyarim ama nefret ediyorum 80 kisinin yigilmasina odaya. Bir nefes aldirmak yok, anne bebek ilk gun birakin bir bag kursunlar ten tene, anne baba bir olsun, anne dusunmesin kim geldi gelecek diye😓