Kizlar geçen ay kistim patladı, acil muayenesinde rahmim temizlenmiş duruyodu. Normalde aşılama onermislerdi ama ben evde bir süre daha denemek istedim. Ve birkaç gündür akıntım var ve ufak lekelenmem oldu dün. Sizce yerleşme olabilir mi? Sol tarafta ufak bı batma var. Biraz da ateşim var gibi vücudum sıcak ama ateşim yok. Kocamı heyecanlandıran istemiyorum ama içimde var gibi geliyo bunlar hamilelik belirtisi mi