Moz ilk hamileliğinde kavun aşermiştim. aşerdiğim şeyin kokusu artık burnuma geliyordu uyurken bile en son eşimi uyandırıp ne olur gidip alalım falan demiştim ama kış günü gece nereden bulacağız demişti bana en son kış kavunu diye bir şey bulup getirmişti ve hala hayatım boyunca yediğim en iyi kavun oydu sanki. Şu an mide bulantılarından aşermeye bile fırsatım yok 🤣