kiraztos ne kadar sağlıklı ve protein ağırlıklı beslenirseniz o kadar sağlıklı kilo alımı olur yedikleriniz gayet iyi bende hergün sabit bir adet muz,bir bardak süt,bir kaç dilim kaşar peynir,ve biraz ceviz yerim haftada bir de muhakkak balık veya et yiyorum ama genelde balık yerim aksatmam ara öğünlerde fındık ve badem de güzel oluyor ve suyun desteği çok fazla suyu bol tüketin kanınızdan beslenecek çünkü bebek.Yedikleriniz kadar içtiğiniz su da çok önemli.Bebeğinizin kilosu da bence normal her bebek şişman olucak diye bişey yok çok kilo da sağlıklı değil zaten