Kızlar ilk kızımın ismi Asya ve 18 haftalık ikinci kızçemi bekliyorum asla hiçbir isme ısınamıyorum bazı kriterlerim var belki de ondan zorlanıyorum
-Asya gibi evrensel bir ism olsun
-Kökeni Arapça olmasın
Vs vs beğendiğiniz bu kriterlere uyan isimler var mı?💕