Hanımlar merhaba,
22-23.haftalarda bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum idrar keseme falan vuruyor arada rahim ağzına serklaj dikişlerime çarpıyormuş gibi hissediyorum bu haftalarda normal mi? Alt karnımda olduğu kesin ama ağrı yapıyor biraz.
Sizler bu haftalarda nerede hissediyorsunuz ya da hissettiniz yardımcı olur musunuz? Ona göre doktoruma yazacağım 🥲