yoe Melisaelf 37+3üm ben de yaklaşık 1 haftadır göğüslerimin altı kaburgalarımın bittiği yer aşırı sancıyor yanıyor siz de bu tarz bir ağrı yaşıyor musunuz acaba
Iremsel_ Melisaelf 36 ya kadar herşey çok okeydi ama 37 fenaymış bacım 😂 ayak ayak üstüne atma testini de denedim yapamıyorum 36 da yapabiliyordum sizde drumlar nasıl 😂
Melisaelf yoe evet hem de nasıl nefesim kesiliyor kalbim sanciyor buyudukleri için çok normal az kaldı 🥹 ben de 37+3 üm❤️
yoe Melisaelf ayy doğuracak gibi hissediyor musunuz beniö nstde sancılarım çıkıyor ama hiç açıklığım yokmuş sanki 40ı da geçecek gibi ama her an gelebilecek gibi de nasıl heyecanlı zamanlarmış bunlar 🥹 erkek mi kız mı bebişiniz benimki erkek
Nur482482 36+5 sizden sayılır mıyım??? 🙈 Bebişim 3 kilo ben 12 kilo aldım🫠 Daha hastane çantası hazır değil o kadar freee takılıyorum ki ahahahah hala idrak edemedim galiba bazen hamile olduğumu falan unutuyorum😂😂😂
Senacanblt_ Nur482482 aaa nsıl rahatsınız😂ben 34 de hazırladım 31. Hftada kıyafetlerini hallettim şuan 36 dayım herşey tam olmasına rağmen hala eksik var mı diye düşünüyorum 😂
Nur482482 Senacanblt_ bi şey olmaz ya yarın hazırlarım ahahshhd çocuğuma kavuştuktan sonra gerisi teferruattttt
yoe Pofidik123_ zorlayan tek şey bu sadece beni birden bire belirdi. bebiş de bayağı aşağı indi acaba ondan mı kaburgalarımın altı geriliyor olabilir mi acaba
Pofidik123_ yoe gerçekten çok zorluyor ya sağ göğsün alt kısmı kaburgalarım batıyo yanıyo resmen orası