Keziban kafanızı karıştırmak istemem ama o hastane ile ilgili hiç iyi şeyler duymadım çevremde malesef, hatta bir yakınım vefat etti 5 aylık gebelikte, o hastanenin orada medipol çamlıca var biraz daha fazla verin oraya gidin daha iyi bence ben de oraya gidiyorum memnunum