Merhaba arkadaşlar öncelikle bunu belirteyim üç yaşında bir kızım var ve önceki hamileliğimle bunun arasında çok fark doktorum da 13 haftalık iken erkek bebek dedi bugün 15 haftalık olduk bugün ki kontrolde kız dedi ne zamana kadar cinsiyet net belli olur bu saatten sonra değişir mi değişen oldu mu