En son 17 eylülde başarısız sonuçlanmıştı bir daha da uygulamayı sildim hiç girmedim kafama takmamaya çalıştım hatta üstünde bile durmuyorduk konunun ama bugün adet gecikmem 4gün 2testide aynı anda yaptım vardır yanılmam bu defa değil mi yaa ☺️ kan testide yaptıracağım sizinle paylaşmak istedim benim yeniyıl hediyem geldi kondu karnıma sanırım🥰 Allah isteyen herkese doğru zamanda sağlıkla nasip etsin beni hatırlayanlar sizler de durumlar nasıl☺️
