busraulas Merhaba hanımlar ikinciye hamileyim oğlum bir yaşında anne sütü alıyor doktor 5.ayında bıraktır dedi fakat insanlar şimdiki bebeğim kızsa sütün tadı değişir eger aynıysa erkekse tadın değişmez diyorlar dogru mu? Yaşayan var mı merak ettim?
2oglusannesi15 busraulas 3 aylıkken gitmiştim doktora o demişti yemeklerine tuz atmıyorsun bebeğinin neden tuzlu süt içiriyorsun madem diye
busraulas 2oglusannesi15 anladım cinsiyet farklılıgıyla alakası yok ozaman 15 haftalıgım suanda bebeğim hala emiyor