Hanımlar akşamdan beri karnım toplanıyor kasılıyor şuanda karnımın üstünde bir ağrı var. Uzandım geçmedi toplanması bebeğin hareketlerini hissediyorum. Cumartesi günü nst ye bağlandım hareketleri az diye sancı vs yoktu. Sizce hangi durumda acile gideyim.