esilacim Arkadaşlar 2.gebeliğim ilkinin arabası maalesef depodan çalındı. Şi di tekrar almam gerekiyor ama çok pahalı bir şey almak istemiyorum kullanışı rahat olsun puseti de kullanılabilsin fiyatı çok uçuk olmasın önerilere açığım