Kızlar merhaba. Geçen çarşamba çatlatma iğnesi oldum. 1 hafta olacak yarın. Afedersiniz az önce lavaboda pecetede hafif lekelenme oldugunu gordum. Acık toz pembe gibi bir iki damla seklinde. Kasık agrım falan da hic yok. Bu iğnenin yan etkisi midir ? İlk kez çatlatma iğnesi vuruldum bir bilgim yok bilenler beni aydınlatabilir mi telaşlanacak bi durum var mıdır ?