bende dün sabah gittim ortopediye aynı sorun için gebelikten kaynaklı oluyormuş hiçbir şekilde ilaç vermiyorm bişi yapamayız dedi elini yormicaksin dedi. doğumdan sonra kendiliğinden geçiyormuş. Ben bir aydır çekiyorum 34 haftaligim ve geceleri hiç bir sekildee uyuyamıyorum ağrılardan. aşırı ödem tutuyor. umarım hepimiz biran önce rahatlariz bu durumdan. dediğim gibi doktorun önerisi eli çok yormamak elle yapilack iş yükünü azaltmak bolce dinlendirmek. doğuma kadar dayanamak zorundayız mecbur