rho Muş ta olan hamile anneler doğumu burda planlıyorsunuz devlet mi ozel mi sürecinin nasil geçiyor acaba doktor hastane memnuniyetti dusuncelerimizi paylaşalım mı Özel den ücret aldınız mı
rho beautiful_ ben onu özel olarak gidemedim daha iyi bir yere ama devlette peritoloji bölümünde kadin doğum alan acti ona gittim orasi kontrol etti sadace
Ulkumom beautiful_ ben 5300 tl fiyat almıştım orada yaptırmadım ama. Diyarbakır eğitim araştırmada yaptırdım. Ama Tatvan devlette eylem hoca var çok iyi diyorlar gidebilirseniz ona gidin.
Xxx_21 Merhaba bende muşta oturuyorum. Muş Devlet Hastanesinde önerebileceğiniz kadın doğum doktoru var mıdır acaba?
rho Xxx_21 Züleyha Önal Elif hoca ve cahil bey 3 doktorda cok iyi davrandı memnun kaldım ama bazen degiskenlik gosterebilir
tnhnm Xxx_21 bende muştayım Züleyha önal diye biri var o çok iyi hem hastalara karşı tavrı olsun hem ilgilenme şekli olsun ben çok beğendim daha önce bu kadar ilgili bi doktora denk gelmedim diyebilirim
c_n_r doğumu devlet hastanesinde yapmayın Bitlis’e gidin orda daha iyi davranıyorlar Muş’ta insana hayvan muamelesi gösteriyorlar
c_n_r beautiful_ sancınız oluyor bu çok normal orda karşında oturup sohbet ediyorlar birde yetmezmiş gibi bağırma sanki karşılarında çocuk var bi bana öyle değillerdi diğerleri korkudan gıkını edemiyordu