aselinannesi38_ Gokturkmom_ tutu karnını douyurdum uyutmaya çalışıyorum prensesi🥰Alttaki bebegi uyutayım derken kendi uyuya kaldı😅😅
vanilya_kokusu_ aselinannesi38_ 😂😂 şuan kızım yanımda uzanıyor uyutmaya çalışıyorum ama o beni uyutacak Altaki şuan tuvalete gidecek 😂😂😂
mom_51 Es07 evet kuzum. İlk gebelikte olduğu kadar korkum yok artık yendim. Bide sezaryen benim çok ağır geçiyor
vanilya_kokusu_ aselinannesi38_ teşekür ederim canım midem alev topuna döndü geçmiyor yanma bir türlü ya
aselinannesi38_ vanilya_kokusu_ benimde hiç geçmedi canım bu sene bu moda gebelerde ama Dr bana ilaç verdi iyi geldi şükür