Es07 aslımda çok zor değil çiçeğim. Benim canım çok tatlı ondan ağır geçiyor. Bide benim hemen kalkmam lazım okula giden 3 kızım var. Her doğum herkeste aynı zorlukta ya da kolaylıkta geçmez. Benim için zor olan sana çok kolay olur. Normalden de korkma. Benide korkuttular hâlâ kızıyorum kendime o konuda