elifberfin Beta hcg 22 aralık da 162 26 aralık da 484 bugün ise 844 çıktı doktor pek memnun kalmadı olasabilir olmayadabilir dedi lütfen başına gelen söyleyebilir mi normal mi değerler 19 kasım son adet tarihim
asrin123 elifberfin şu an 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde ilk 330 du 2. Kanda 5 gün sonra 380 çıkınca kürtajı bile düşündüler kesin dış gebelik en iyi ihtimalle sağlıksız gebelik dediler. Ama ben beklemeyi tercih ettim ve oğlum şu an 4.5 yaşında iyi ki sabretmişim içinizi ferah tutun her şey zaten öyle ya da böyle olacağına varacak
Busranur_mnts elifberfin az yükselmiş ama yükselmeye devam ediyor 2 gün arayla kan verin daha net sonuç olur inşallah sağlıkla devam eder takip etmeden bilemeyiz
Busranur_mnts elifberfin be bi de 2 gün önceymiş şimdi fark ettim yine kan verdiniz mi durumunuz nasıl
elifberfin Busranur_mnts düşüşe geçti kimyasal gebelik yaşıyorum galiba doktorumun yanına geldim şimdi😞