Bi devlette bi özele gidiyorum her ay düzenli olarak ilk başa kız dediler detaylı ultrason da bile kız dediler şimdi erkek diyorlar bacak arasını gösterdi renkli ultrasonla erkek bu dedi net bi şekilde ilkten kız olarak bildiğim için şu an karnımdaki çocuğu kabullenmiyorum vicdan azabı çekiyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ama hala kız olmasını istiyorum alışveriş yapmiştim ilk çocuğum başına böyle bişey gelen varmı erkek diyorlar ama kıza dönebilirmi etrafımdan da duyuyorum erkek dediler doğumda kız çıktı yada kız denip erkek çıktı gibi şeyler duyuyorum öyle bişey başına gelen varmı kız doğma ihtimali