Kızlar 18 haftaya yeni girdik ve 2 gündür böyle kaçıracakmış gibi sıkışıyorum, bazen kaçırabiliyorum birden kalkınca falan. Biliyorum, tuvalete çıkışım sıklaşacak ama ben sanıyordum ki 30. haftalarda falan başlar bu durum. 18. haftada başlaması normal mi yoksa bende enfeksiyon olabilir mi