damlaa51 Adetim 2 gün gecikti bugün kan verdim Beta 10 çıktı aksi bişey varmıdır ? kızlar sizde böyle bi durum yaşadınız mı ?
ikibalannesiii damlaa51 geç döllenme olabilir artış nasıl olacak o önemli 2 günde bir kan ver canım oradan belli olur
emoly10 damlaa51 merhaba canım bende 25 arakıkta idrar testi yaptım erken gebelik negatif çıktı kanda 12 çıktı 30 aralıkta bidaha test verdim 206 çıktı
damlaa51 emoly10 2 güne bir kan ver canım artışı gözlemle ama kimyasal değil artışından belli sağlıklıdır inşallah Allah kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻❤️🔥