teachermomyy23 Kızlar selam 32.haftada çalışamaz raporunu alıp izne ayrıldım.Şimdi benim sorum şu doğumdan sonrada herhangi bir belge yada rapor almamız gerekiyor mu doğumdan sonraki izin için ?
Dilekcakiroglu teachermomyy23 doğum yaptığınız doktordan hastaneden dogum yaptığınıza dair raporunuzu alıp okul idarenize göndereceksiniz