Nansjnd benim de kayınpederim 40 lı yaşlarda vefat etmiş. Çok hastalık çekmiş. Eşim onun adı olsun istiyor . Ömer . Yanına da Alp koyalım demiştik 8 sene önce nişanlıyken konusu olmuştu aramızda . Şimdi bir oğlum oldu. İçime sinmiyor Ömer Alp koymak. Birini anımsatsın istemiyorum. Bir çağrışımda bulunsun istemiyorum. Çünkü babası zor hastalıklar geçirmiş. Anlam yüklensin istemiyorum oğluma. Yanlış mı düşünüyorum . Benim gibi düşünen var mı ? 🥲