prenses99 Şişkinlik geçmiyor gaz var karnım sertleşiyor ve vajina üstü yan kemiklerim yürürken ağrıyor 2 gündür ilk hamilelikte böle değildim bu çok farklı okula gidip geliyorum eve gelene kadar kemiklerim açıyor çocuk sanki heran gelecekmiş gibi neden acaba
zfrnemos prenses99 gaz sancısı oluyo o galıba arada bendede oluyo 20+4 deyım kemıklerım agrıyo kasıklarıma agrı gırıyo kabızlık var mı bıraz bende var ondan oluyo galıba bıde organlar sıkısıyo her gecen gun oda olabılır
nrybysk prenses99 haftamız aynı birkaç gün önce aynı başlığı ben de açtım ben de öyleyim inan çatlayacak gibi oluyorum bazen