Nasılsıniz? Kendinizi nasil hissediyorsunuz . Ben bu akşam cok mu yedim ne oldu karnım inanılmaz gerildi göbek deliğim acıyor 😅😅 bugün 28+2 yim . Bebek kıyafetlerini 30 da yıkamayı düşünüyorum. Benim damarda direnç var preeklampsi geçirip erken doğum riskim oluşabilir işimi garantiye alayım diyorum .siz de durumlar nasıl genel olarak 💖💖