3 haftadır bu virüsle boğuşuyorum. Öksürük geçmiyor. Öksürükle beraber kaşık ağrılarım kemik ağrılarım nefes darlığı oluyor Nst yada bebeğin durumu normal ama çok yıprandım dayanamıyorum bir çözümü var mıdır? Birde bu durumun bebeğe zararı var mıdır?