Merhaba arkadaşlar 25 haftalık hamileyim kan ve idrar tahlili vermiştim crp 13 çıkmış. Geçen ay da vermiştim aynı şekilde crp 13 çıkmıştı ve idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı toz içtim ve düzeldi sıfırlanmış ama crp hala aynı hiç düşmemiş. Doktor da geçen ay verdiğimde idrarda enfeksiyon çıktığı için kanda da çıkmıştır ve gebelikte bir miktar yüksek olması normal demişti. Ama üstünden bir ay geçti hiç düşmemiş bir sorun olur mu aynı şeyi yaşayan var mi antibiyotik kullanımı gereksiz mi bu değer icin acaba ?