5+1 hamileyim bu sabah ilk defa doktora gidecektim sabah tuvalete girince koyu pembe lekelenme gördüm çok korktum doktora gidince doktor alttan muayene ile keseyi gördü korkulacak bir şey yok bebek yerleşmiş tehlikeli görmüyorum dedi.. Ama progestan fitil verdi onu kullanmaya başladım. 200 mg verdi ama eczacı alırken korkuttu beni biraz çok yazmış doktor diye. Sizin kaçtı kullandığınız?