duygunisa Kızlar yarın 31 Aralık adet günüm dayanamadım test yaptım çıkmadı bu test güvenilir mi iki tane aldım biri bozuk çıktı diğeri çıkmadı bilgisi olan var mı kullanıp memnun kaldığınız marka
fztanne_ duygunisa ay hayır ya çok kötü bende kaç kere yalancı pozitif çıkardı. Var olan gebeliğimi de gölge gibi çıkardı tuhaf bi test
duygunisa Nurrrr00 markası freleyy miydi canım ben biraz şüphelendim yarın adet günüm başka test deneyeceğim. Bozuk olan testi iade edip yenisini mi alabilirim yoksa iade veriyorlar mı