Sendenbanakalan ikisini de kullandım canım ben letuyu ilk kullandığımda güzel büyüme yaptı ama sonradan kist yaptı fazla büyüdü yumurtalarım. Ekim ayında femara ya başladım ilk ay onda da sıkıntı yaşamadım ama geçen ayki kullanımda o da kist yapmıştı, bu ay son kez kullanıyorum. Doktorlar 3-6 ay kadar bu ilaçlarla tedavi yapıyolar daha fazlasını tavsiye etmiyolar onu da söylemiş olayım. İkisi de aynı içerikte doktorunuzun önerdiği günlerde kullanıp mutlaka yumurta takibine gidin inşallah ilk kullanımda gebe kalırsınız 🌷