ney101_ kayakeskus Urfa da devlete cesaret edemem ben.Urfada ozeller yine diğer illere göre pahali değil ama tabi her butceye de uymaz yine de imkan zorlayip özelde doğum en iyisi
nurhanimmm01 kayakeskus kesinlikle düşünmeyin derim arkadaşımın ablası yaptı endeksiyonu dikişleri kendine gelemedi kaç ay hijyen davranış sıfırmış
Sunshine__ kayakeskus vallahi canım ben 2 kere sadece muayene için gittim pek ilgilenmediler soracağım şeyleri bile soramadım çünkü kim muayene için gelse ayarlayıp kızıp bağırdılar bide her yer pisti pek güvenemedim şanmed e gidiyorum şuan
esra6393 kayakeskus ben özel meydana gidiyorum bende ilk kez orda yapacağım inş iyi bi doğumum olur çünkü nasıl bi yer bilmiyorum
kayakeskus Ya ben de devleti hiç hijyenik bulmuyorum ama diyorlar oradakiler de daha pratik diye ridaha rahat doğum gerçekleşiyor o yüzden bir kararsızlık var
kayakeskus Sunshine__ bem de bir kere gittim doktor resmen azarladı bir iki soru sordum diye.. En iyi sanırım özel.. Lotus da daha makul gibi
kartanesi___ Sunshine__ 700 küsür bir şeydi sanırım biz öğretmen indiriminden 730’a muayene oluyorum avni kılıç’ta. Kasım ayında sezaryen sormuştum 25 bin civarı demişlerdi
kayakeskus Muayene ücreti doktora göre değişiyor. Münevver Hoca 1200 idi geçen ay. Doğum ücreti de normal 15 bin peşin Sezeryan 27 bin peşin ama ocak ayında değişecek dediler. Çu an ne yaptılar bilmiyorum.
Sunshine__ kayakeskus Hım anladım canım sağolasın şanmed e sordum muayene 1300 normal doğum 20 dedi sezaryen 35 dedi belki doktora göre değişir bilmiyorum
Sibelasln kayakeskus ben yeni muayeneye 1500 verdim doğum ücretleri de normal 22 sezeryan 40 olmuş nakit ödeyince normal 17 sezeryan 34 dediler
kayakeskus esra6393 inşallah memnun kalırsınız. Ben de bilmiyorum. Eşimin kuzeni orda doğum yaptı memnun gibiydi.
kayakeskus Sunshine__ olabilir ama sanki Lotus da doğum ücretleri tüm doktorlarda sabit diye biliyorum. Siz ne zaman sordunuz yeni mi yani ocak ayında yeni fiyatlar oluyor ya
kayakeskus kartanesi___ evwt sendika indirimi var. İşte ocakta değişecek fiyatlar dediler. Aralıkta bile arttırmışlardı.. Münevver Hoca 1000 idi muayenesi. Aralıkta 1200 yapmışlardı. Ocakta da artacak dediler.
kayakeskus Sunshine__ anladım hayırlısı artık. Rabbim kolay ve hayırlı bir şekilde doğum yapmamızı nasip etsin 🤲