Vallahi ben bu durumu hamileliğin 15. Haftaları felan çok yaşadım . 3 yaşında kızım var mesela onu yıkarken eğiliyordum eğilince çok ağrı oluyordu . Eğilince bir de çok ayakta durunca ağrım oluyordu . Ama yatıp dinlenince geçiyordu . Doktorumda korkulacak bir şey değil dedi . Magnezyum kullanmaya başladım o iyi gelmişti . Şu an 27 haftalık ağrı gitti