bebegimlebiz ecemtonkal Evet canım kese gözükmeme olayı bende de oldu. O zaman 5+2 günlüktüm. Dün ilk defa göründü 5 hafta 6 günlükken ama görünmese de sorun değilmiş
1kovakizi ecemtonkal benimki de gözükmemisti o hafta ancak alttan görünir görünürse karından görünmez
ecemtonkal bebegimlebiz teşekkür ediyorum şaun 6 haftalık biraz daha bekleyeyim öyle gideyim beta artıyor
anonimm066 Hiç korkma canım daha çok küçüktür benimki 8. Haftada göründü bekle biraz öyle git göreceksin mutlaka
ecemtonkal seymayla teşekkür ediyorum şaun 6 haftalık gözüküyor ama daha gitmedim kan verdim beta artıyor mu diye 3 gün önce 409 du şuan 1156
Busranur_mnts ecemtonkal normal canım ben de 5+2de göremedim 6+2de gördüm beta değeriyle de alakalı benim 5+2de beta 2 bindi 1 hafta daha bekle görürsün inşallah
ecemtonkal bsrelif evet bugün doktor da öyle dedi 6 haftalık gibi değil bence geç döllenme olmuş dedi 2 hafta sonra gel dedi