Bsraa_34 Kızlar 2. Sezeryan Olcam uygulamaya göre 36 gün var ama 2. Sezeryan da ne zaman alınıyor. Tahmini ne kadarm var acaba
Kabiyra00 Bsraa_34 zehranurardici Ben şehir hastanesine gidiyorum. Haftaya carsambaya gün verdiler. Tam 39.haftada sezsryen olacağım.
asell_53 Bsraa_34 iki çocuk arasında kaç yol var acaba benim de ikinci gebeliğim normale zorlar. İ diye tedirginim
dilanzkn Bsraa_34 37+1 deyim uygulamaua göre son 20 İki gün önce gün aldım 13 Ocak için 38+3 de doğum olucak insallah 🥰