momyflow erikarpuz asiye hoca daha fazlaydı sanki ya bize op.dr için sezaryene 68 dediler asiye hocanın 70 küsur olduğunu duymuştumm
erikarpuz momyflow valla ekimde doğum yaptım hastaneye yatarken 48 bin ödedik normal doğum ilerliyordum o sırada eğer sezaryene dönerse çıkışta 20 daha ödeyeceksiniz dediler 🤭 bilmiyorum belki zam gelmiştir
Yagmustoprak1 Bende medipolde takipliyim ona rağmen zamlı olarak olcakmış doğum ve ücreti söylemediler