Melek09 Cinsiyet için sabırsızlanıyorum kızlar 10. haftamdayım net olarak nisanda belli olucak şu an sol kasığımda. Sol kasık erkek mi oluyor? Gönül kızdan yana ama sağlıkla gelsin o yeter ☺️🤲🏻
ulkukrts Melek09 benim bebeğimin cinsiyeti erkek 17.haftamızın içindeyiz ve sürekli sol kasığım da gerçekten bilmiyorum ama oradan hiç gitmiyor hep orada🙂
FasulyeveAnnesi Melek09 canım genel olarak solda oluyor o haftalarda Benimde öyle doktor kıza benziyor dedi mesela
Yesim_Ercan ulkukrts buyudukten sonra hareket etikten sonra solda cikmiyolar benimde erkekti sagda hisetim sonra hep soluma gecti galiba solda daha rahat
Anacsevgidolumelek Melek09 fasulye seklindeyse erkek olur diyorlar di mi? Heh benim fasulye seklindeydi ve kiz 😁
Dezehs Melek09 ALLAH gonlumdekini versin insallah henelde kiz sol erkek sag derler bende hic tutmadi 4 kziim sagdaydi bu bebgimde solda bunada kiz dediler 😄
Melek09 Dezehs Rabbim hepimize sağlıklı versin ama gönlümüzde var işte bir şeyler gönlümüze göre de versin inşallah 😍
Melek09 Dezehs Rabbim hepimize sağlıklı versin ama gönlümüzde var işte bir şeyler gönlümüze göre de versin inşallah 😍
Dezehs Melek09 cnm ilk haftalar gitmedim 1y haftalikken gecen hafta gittim utrasyon resminde anlasilmiyor