Merhabaa 6 haftalık gebeliyim tuzlada oturduğum için yakın çevredeki hastaneleri araştırırken melis hanımı buldum kendiyle ilgili yorumlar oldukça iyi ilk gebeliğim biraz endişeliyim gidipte memnun kalan varmı acaba düşünceleriniz nedir merak ediyorum