24 aralıkta özel bir hastanede bebeğimin kalp atışlarını duyduk ultrasonla. Ama ne hastanenin sitesinde ne de e nabızda ultrason raporu göremiyorum. Ondan önce devlette keseyi gördüğümüz zamanın ultrason raporu mevcut. Özeldeki raporu neden göremiyorum?