Kızlar ben Adetime 2 gün kala 22.9 ile hamile olduğumu öğrendim şu an Normalde bugün ya da yarın adet olmam gerekiyordu ama sanki olacakmışım gibi bir rahatsızlık var karnımda hemşire normal olduğunu söyledi ama çok korkuyorum lavaboya falan gittiğim zaman sadece beyaz akıntı görüyorum başına gelen oldu mu böyle gerçekten olacakmışım gibi hissediyorum aynı belirtileri yaşıyorum ama olmuyorum korkuyorum da ama