Merhabalar tüp bebek ile 13 haftalık çift yumurta ikiz gebeyim. Dün detaylı ultrason yapıldı. Serviks ölçümü 25 mm geldi. 2 sene önce leep işlemi olmuştum. Muayenede doktorum dikkat etmemi söyledi. 2 hafta sonrasına tekrardan kontrol etmek istediler. Şuan değil ama ilerleyen haftalarda serklaj yapabiliriz dediler. İkiz gebelik zaten erken doğumdan dolayı riskli bi süreç olmasıyla yaygınken birde rahim ağzı kısalığı olunca bu kadar erken haftada çok tedirgin oldum. Benzer hikayesi olan paylaşabilir mi tecrübelerini 🙏🏻🫶🏻