Benim ilk 50lik yapildi aclik iyiydi tokluk yuksek cikinca 100lük yapildi o daha yuksek cikti 240larda falandı sonra saat bası düsmeye basladı diyetisyene ve dahiliyeye yönlendirdiler 1 hafta parmak ucu seker takibi yaptirdilar sonra diyet mi insulin mi karar verilcekti diyetle devam edelim dediler diyetisyen diyet yazdi ama acliktan ölüyodum diyet yapamadim suan yediklerime dikkat ediyorum sadece abartmadan hamur isi de tatlıda yiyorum herseyi dozunda yiyorum bir sorun olmuyor, bu gibi durumlarda bebegin cok kilo almamasi lazim surekli onu takip ederler kilo alirsa skıntı oluyo bebegi erken aliyolar