Mertmirzamm Merhaba arkadaşlar 37 haftalık gebeyim bıyık kısmım yüz kenarlarım kızarıklık oldu benim gibi olan var mı sebebi nedir
Hashasim2020 Benim de lekeler oldu ya 36 haftayım cildim bozuldu resmen hormonlardan olduğunu düşünüyorum inşallah doğum yapınca düzelir 🥹
yesimm_01 Benimde yeni oldu yüzümün sol tarafında az bı kiziriklik var norml mi geçer mi neyden oluyr hiç fikrim yok şuan 29+3 günlükken 2 gündür var