kızlar merhaba. yaklaşık bir ay önce idrar ve kan vermiştim her şey normal çıktı çok şükür. geçen hafta muayenem vardı su seviyesini özellikle sordum suyu iyi dedi doktor ve her şey yolunda dedi. ama ben rahatsızım sanki su sızıntısı varmış gibi hissediyorum iç çamaşırım nemleniyor terden mi oluyor yoksa su mu sızıyor anlam veremiyorum ilk gebeliğim bebişin hareketleri de yerinde çok şükür ekstra bir azalma ya da artma olmadı. su sızıntısı yaşayanlar var mı acaba yardımcı olur musunuz? birkaç forum okumuştum ama ayağa kalktığında tutamıyorsun vs gibi bende öyle durumlar yok idrarımı yaparken de dikkat ediyorum istekli mi isteksiz mi gidiyor diye tutabiliyorum yani. yorumlarınızı merak ediyorum bir dahaki kontrolüme de iki hafta var yardımcı olursanız çok sevinirim