Denizanne canim merhaba haftamız yakın seninle ben de 24+3um. Aynı şeyi ben de yaşadım bugün vajina ya doğru içten bi batma oldu birkaç kere tekrar etti. Perşembe günü doktor randevum var bebeğimi görünce heyecanlanıp unutmazsam soracağım 😁 sende de bende de olduysa demek ki normal diye düşünebiliriz sanirim. Yine de takip edip başka şikayetler de varsa ciddiye almak gerek tabi. Benim başka bi ağrım sızım olmadı ve uzun da sürmedi o yüzden üzerinde durmadim.