makbule2025 Bursa da olan anneler detaylı ultrasonu şehir hastanesinde veya şehir hastanesinde yaptıranınız oldu mu ? Ben ilçedeyim kendi doktorumun yeşil alan açması mı gerekiyor ? Direk randevu alamıyor muyuz ?
Pelinnn2 makbule2025 bugün yaptırdım ama 2 buçuk ay önce aldım gönderdi doktor büyük ultrason bölümüne git kayıt açtır randevu al dedi o şekilde oldu
makbule2025 Pelinnn2 bu işlemi hastaneyi arayarak yapabiliyor muyuz acaba ? Peki şehir hastanesinde mi yaptırdınız ? Araştırma da mı ?
hemsut Pelinnn2 nasıldı peki, uzun uzun bakti mi, bebek dönmezse noluyor, renkli miydi usg, resmini verdiler mi acaba
Pelinnn2 makbule2025 şehir hastanesinde arayarak olmaz bildiğim kadarıyla gitmeniz gerekiyor kontrolde kendiniz söyleyin yönlendirsinler
hemsut galdirik ben geçen hafta girdim, erkek bi doktor vardi, detaylı bakti tek tek ama 4d göstermedi renkli falan yani, sordum , yoğunluktan artik bebegi 4 boyutlu gostermediklrrini söyledi
sym19 Bende detaylı ugs için bakınıyorum maalesef şehir hastanesi mart sonuna kadar doluymuş vermiyor randevu Yüksek ihtisasda doluymuş Şuan 18 haftalık hamileyim devlet hastanesi bulamadım Özellerden fiyat aldım Tomokay 7.5 Sonomar 4.5 (nakit 4) Pembe mavi 5.5 zam gelicekmiş ama yaptırıpda memnun kalan varsa bunlarda önerilere açığım
yagizinannesii sym19 Pembemavi takipliyim. Çok memnun kaldım. İlk gebeliğimde de bunda da Şule hanım çok ilgiliydi.
asli1616 sym19 aliye Balkan özmen var ben detaylı için ona gittim 45 dk çok güzel baktı renkli de veriyor herşeyi tek tek söylüyor ama fiyatı ne oldu bilmiyorum
yurdagulozel Ben de şehir hastanesine gidiyorum normalde ama detaylı ultrason için randevu alamadım mart sonuna kadar dolu ve haftam geçeceği için vermediler. Sonomar da yaptırdım 4.500e. Zannedersem geçen yılın fiyatı ve Ocak boyunca böyle. Zam gelecektir
sym19 yurdagulozel Memnun kaldınızmı peki güzel ilgilendilermi renkli görebildinizmi resim vs veriyorlarmı birazcık daha bahsedebilir misiniz lütfen?
yurdagulozel sym19 evet sepya renginde fotoğraf veriyorlar yüzünü tam göstermedi benimki ama bir önceki gebeliğimde ben doruk çekirgede yaptırmıştım oranın kalitesi daha güzeldi fotoğraflar daha netti
sym19 kbrklc16 memnun kaldınız mı acaba kıyaslayınca ciddi bir fark oluyor arada ama orayı daha bi özel kilan bir durum var mı bilemedim
kbrklc16 sym19 soyle herseye detayli bakiyolar bir bucuk 2.saat sürüyor bir kac resim veriyolar ama baya kaliteli resimler cd veriyolar.video ve resimleri.olan rapor çıkarıyorlar bebegin her detayi her seyi.kagitta yaziyo suyunun oranina varana kadar anlicagniz baya detayli