plnkrc benim de 12.haftalarda crp 22 çıkmıştı acildeki doktor içmemi söyledi ama güvenemedim en basitinden ağrı kesici bile içemiyoruz antibiyotik biraz fazla geldi çok bişeyim de yoktu parmak ağrısı vardı eklem enfeksiyonu olmuşum o yüzden kullanmadım kadın doğum doktorunuz söylediyse kullanın bence ya da ona danışın