Ayın 19una gün verdi bugun doktorumuz çok karmaşığım Heyecanlıyım mutluyum korkuyorum üzgünüm de bi taraftan , şuan haraket ediyor ve ben her haraketinde heycanlanan biriyim hep açar izlerim üşenmeden yani bu son hararetlerini hissedişim artık karnımda değilde kucagımda hissedicem 2.dogumum olmasına rağmen korkuyorum oda tuhaf ayy 🥲🥲🫧🫧