Kızlar 9+4 teyim 2. Gebeliğim afedersiniz kusma olmuyor ama bulantım sürekli var bişey yiyip içemiyorum çok sıkıldım bu durumdan gündüzü geçtik gece bile bulanıyor ne zaman geçecek diye bekliyorum ilk hamileliğimde de bulantım vardı ama kusma çok fazlaydı kusup rahatlıyordum en azından 😬