havvacab 16+5 gittim kızım olacak tembel bebeğim uyuyordu ama şükür herşeyi iyiydi cinsiyetiniiii de direk gördük 🥹🫶🏻
Bykessra havvacab sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🌸 benimde kızım olacak inşallah heyecanla bekliyorum 🥹
Keziban havvacab Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah iki hafta sonra ben de böyle bir paylaşım yapacağım cinsiyeti öğrenme açısından🤭
parildayanyildiz2 havvacab hayırlı olsun canım benimde 3 yaşına girecek bir kızım var biraz cadılık olsa da çok tatlı oluyor🤭